پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۱۲:۵۵

ثبت رکوردی تازه در صادرات نفت خام از پایانه خارک

باشگاه خبری فراساحل: مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از ثبت رکورد جدید صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: بارگیری همزمان ۱۰ فروند نفتکش در پایانه نفتی جزیره خارک انجام شد که بی سابقه است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، پیروز موسوی اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت، پایانه نفتی خارک رکوردی تازه در صادرات نفت خام بر جای گذاشت، که در تاریخ سال‌های اخیر این شرکت بی‌سابقه بوده است.


وی اضافه کرد: پهلوگاه‌های اسکله غربی و شرقی به طور همزمان پذیرای ۱۰ فروند کشتی بود که ٦ کشتی در اسکله شرقی و ۳ فروند کشتی در اسکله غربی و یک فروند در لنگرگاه به صورت STS (کشتی به کشتی) بارگیری شدند. موسوی یادآور شد: این بارگیری‌ها و صادرات نتیجه تلاش‌های مجموعه‌ای از مدیریت ارشد، مدیران، روسای اداره‌ها و کارکنان زحمت‌کشی بود که در این سال‌ها تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و با بازسازی و تعمیر بافت‌های فرسوده اسکله‌های بارگیری را روزآمد کردند. وی افزود: تقارن این رویداد با هفته دولت ارزش و اهمیت آن را دوچندان می‌کند و جا دارد که به این مناسبت و همچنین به مناسبت هفته دولت به همه کارکنانی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در این امر مهم و خطیر همکاری داشته اند تبرک عرض کنیم.



  کد خبر : 2259
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :